Subject: Projekti tulem
From: Gültšara Karajeva - PERH <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Wed, 8 May 2024 15:19:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Eelmisel aastal tegeles meie keskuse (detailid allpool) ja teiste
osapoolte huvide kaardistamisega Teie töötaja Pille Strauss-Raats. Kuna
meie teadmise kohaselt on tema ajutine projektijuhi staatus juba lõppenud
ja tema kontakt enam ei toimi siis sooviksi teada, kuidas kogu projekt
lõppes? Lubatud tagasisided või lõppraportit ei ole meile laekunud.

Loodan, et ministeeriumis on keegi selle projektiga kursis ja oskab meile
vastata: kas on lootust rahastuseks meie valdkonna arenguks või on
Eurofondid suunatud ametkonna siseseks kasutamiseks.

Oleks abiks ka info, kuidas oleks tulevikus võimalik teha projektitaotlust
heade mõtete teostamiseks.

Lugupidamisega,

Gültšara Karajeva

Kutsehaiguste ja töötervishoiu keskuse õendusjuht

617 2941

+372 55665391

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

SA Põhja-Eesti Regionaalhaigla

Sütiste tee 19, 13419, Tallinn

 <http://www.regionaalhaigla.ee/> www.regionaalhaigla.ee